ПН-ЧТ: 9:00 - 18:00
ПТ: 9:00 - 17:00
СБ-НД: Вихідний
м. Київ, Дарницький бульвар, 8-В, прим 170
Увійти
На сьогоднішній день, Національний Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів.
Основні напрямки роботи Регулятора у захисті прав споживачів фінансових послуг це робота зі зверненнями громадян (за 2020 рік отримано близько 16 тисяч, з яких 40% мали ознаки порушення прав споживачів), встановлення вимог до фінансових установ, нагляд за додержанням законодавства про захист прав споживачів фінансових послуг та контроль за дотриманням законодавства про рекламу (в частині реклами у сфері фінансових послуг).
Під час кампанії споживачі дізнаються, як уникнути типових порушень: оманливих кредитів «під 0%», нав’язаних додаткових послуг, зміни тарифів на обслуговування рахунку без попередження, агресивної поведінки колекторів тощо.
Основна мета даної кампанії: Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшого залучення громадян до фінансової системи й активнішого користування послугами.
У межах кампанії НБУ запустив спеціальну вебсторінку (лендинг) «Знай свої права». Також, окрім контакт-центру та онлайн-форми на вебсайті, створені чат-боти у Viber і Telegram, а також на офіційному вебсайті НБУ.
Співорганізатором інформаційної кампанії є Уповноважений Верховної Ради з прав людини.
Кампанія триватиме впродовж березня−травня 2021 року в усіх регіонах України.