Для людей з вадами зору
Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
  • Аа
  • Аа
  • Аа

Приєднатись
+38 (044) 298-07-70

м. Київ, Дарницький бульвар, 8-В, прим 170

ПН-ЧТ: 9:00 - 18:00

ПТ: 9:00 - 17:00

СБ-НД: Вихідний

Ласкаво просимо!

Реєстрація

Відновлення паролю

Ви отримаєте лист з підтвержденням скидання паролю, перейдіть по посиланню в листі для продовження процедури відновлення.

Роз’яснення НБУ щодо наявності та використання особистого кабінету споживача на вебсайті кредитної спілки

4 квітня, 2023

Відповідно до п.п. 2 п. 2 Постанови Правління Національного банку України від 05 жовтня 2021 № 100 «Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення фінансовими установами споживачів щодо надання послуг споживчого кредитування» (далі Положення № 100) фінансова установа протягом 2 місяців із дня припинення або скасування воєнного стану в Україні повинні привести свою діяльність у відповідність до вимог пунктів 13, 14 розділу I, підпункту 8 пункту 16 та пунктів 20 – 22 розділу  II Положення № 100.

П. 13 та п. 14 Положення № 100 містять вимогу щодо комунікації із споживачем шляхом інформування споживача під час користування послугою з надання споживчого кредиту в один із способів: смс-інформування, месенджер, електронну пошту, особистий кабінет споживача на вебсайті фінансової установи, мобільний застосунок.

Враховуючи неоднозначність вимоги, а також з метою дотримання норм законодавства та уникнення непорозумінь чи заходів впливу від Національного банку України, ВАКС звернулась до Управління захисту прав споживачів фінансових послуг з запитом щодо обов’язкової наявності особистого кабінету споживача на вебсайті кредитної спілки.

Наразі ВАКС отримала роз’яснення на вищевказане питання, відповідно до роз’яснень Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Положення № 100 не містить вимоги створення та подальшого використання особистих кабінетів споживачів на вебсайті небанківської фінансової установи проте, якщо договір про споживчий кредит між фінансовою установою та споживачем укладався через особистий кабінет споживача на вебсайті фінансової установи, то у випадку зміни строку повернення кредиту та/або суми (ліміту) споживчого кредиту, в дату такої зміни до споживача доводяться через такий особистий кабінет відомості, визначені п.п. 1-3 п. 14 Положення № 100, на додаток до інформації, визначеної п.п. 1 п. 13 Положення № 100.

З запитом ВАКС та відповіддю Управління захисту прав споживачів фінансових послуг можна ознайомитись за посиланням >>>>>

Новини В.А.К.С.

В Україні з’явиться Державний реєстр санкцій

10 травня, 2023

Зміни в Законі про виконавче провадження

8 травня, 2023

НБУ ініціює зміни до Закону України «Про споживче кредитування»

3 травня, 2023

Чергові Конференції ВАКС

27 квітня, 2023

Зустріч кредитних спілок з представниками  Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

26 квітня, 2023

Чи може підприємство перезатвердити вже встановлений ліміт каси та строки здавання готівки?

20 квітня, 2023

Оновлена версія вебпорталу для статистичної звітності у форматі XML

19 квітня, 2023

Топ п’ять помилок при подачі податкової звітності

18 квітня, 2023

Затверджено новий порядок заповнення реквізитів «Призначення платежу»

17 квітня, 2023

Парламент підтримав у першому читанні законопроєкти щодо спрощення умов погашення споживчих кредитів

14 квітня, 2023