Для людей з вадами зору
Режим ЧБ:
Розмір шрифта:
  • Аа
  • Аа
  • Аа

Приєднатись
+38 (044) 298-07-70

м. Київ, Дарницький бульвар, 8-В, прим 170

ПН-ЧТ: 9:00 - 18:00

ПТ: 9:00 - 17:00

СБ-НД: Вихідний

Ласкаво просимо!

Реєстрація

Відновлення паролю

Ви отримаєте лист з підтвержденням скидання паролю, перейдіть по посиланню в листі для продовження процедури відновлення.

Подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі здійснюється за оновленим порядком

18 липня, 2022

Постановою правління ПФУ «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок» від 01.06.2022 р. № 8-3 (далі – Порядок № 8-3) було внесено зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021 р. № 11-1.

    Текст Порядку № 8-3 було опубліковано у Офіційному віснику України 5 липня 2022 р. А оскільки зазначений документ набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування, то з 15 липня почали діяти оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність фізичних осіб в електронній формі.

Нагадаємо, що Порядком № 8-3 встановлено, зокрема:

–  зміни у правилах передавання відомостей про трудову діяльність через вебпортал ПФУ;

– черговість подання даних про трудову діяльність працівників в електронній формі; 

     Так, відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі можна подавати в будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Законом № 1217 (тобто з 10.06.2021 р.), але з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося два і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01.07.2000 р.

– механізм повторного подання трудових книжок;

     Повторно, зокрема, слід подавати відомості про трудову діяльність у разі виправлення записів, якщо виявлено неправильний чи неточний запис про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 р. або створено неправильний чи неточний електронний запис в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ.

– порядок подання даних у разі відсутності інформації в реєстрі застрахованих осіб.

Новини В.А.К.С.

Національний банк затвердив порядок сертифікації осіб на право здійснення тимчасової адміністрації небанківської фінансової установи

24 грудня, 2020

Код ID для фінансових установ

1 листопада, 2021

Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні

15 вересня, 2022

Підвищення кваліфікації відповідальних осіб по фінансовому моніторингу

28 лютого, 2023

Подовжено строки інформування про кінцевих бенефіціарних власників (КБВ)

11 жовтня, 2021

Подовжено строки подання фінансової звітності

27 вересня, 2021

Щодо сфери здійснення розрахунків

15 листопада, 2022

Відкрито доступ до реєстру судових рішень

24 червня, 2022

Зустріч з представниками Департаменту нагляду за ринком небанківських фінансових послуг Національного банку України

6 вересня, 2022

Підвищення кваліфікації відповідальних працівників з питань фінансового моніторингу

11 січня, 2022