ПН-ЧТ: 9:00 - 18:00
ПТ: 9:00 - 17:00
СБ-НД: Вихідний
м. Київ, Дарницький бульвар, 8-В, прим 170
Увійти
Постановою правління ПФУ «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок» від 01.06.2022 р. № 8-3 (далі – Порядок № 8-3) було внесено зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, затвердженого постановою правління ПФУ від 12.03.2021 р. № 11-1.
Текст Порядку № 8-3 було опубліковано у Офіційному віснику України 5 липня 2022 р. А оскільки зазначений документ набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування, то з 15 липня почали діяти оновлені правила подання відомостей про трудову діяльність фізичних осіб в електронній формі.
Нагадаємо, що Порядком № 8-3 встановлено, зокрема:
– зміни у правилах передавання відомостей про трудову діяльність через вебпортал ПФУ;
– черговість подання даних про трудову діяльність працівників в електронній формі;
Так, відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі можна подавати в будь-який період протягом п’яти років з дня набрання чинності Законом № 1217 (тобто з 10.06.2021 р.), але з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання права на пенсію за віком залишилося два і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 01.07.2000 р.
– механізм повторного подання трудових книжок;
Повторно, зокрема, слід подавати відомості про трудову діяльність у разі виправлення записів, якщо виявлено неправильний чи неточний запис про періоди роботи за періоди страхового стажу після 01.07.2000 р. або створено неправильний чи неточний електронний запис в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі ПФУ.
– порядок подання даних у разі відсутності інформації в реєстрі застрахованих осіб.