ПН-ЧТ: 9:00 - 18:00
ПТ: 9:00 - 17:00
СБ-НД: Вихідний
м. Київ, Дарницький бульвар, 8-В, прим 170
Увійти
05 серпня 2022 року набрала чинності постанова Правління Національного банку України за №170 “Про затвердження Положення про встановлення додаткових вимог щодо взаємодії із споживачами фінансових послуг та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки)» (далі-Постанова № 170).
Постановою № 170, Регулятор деталізував окремі процедурні питання, вводиться заборона отримувати згоду споживача на обробку даних його телефонного довідника та журналу дзвінків з метою врегулювання простроченої заборгованості, при цьому споживачі чи інші особи мають право фіксувати неправомірну взаємодію, що може бути передана до НБУ й використана під час перевірки дотримання вимог щодо етичної поведінки, крім того, якщо споживач надає персональні дані третіх осіб, які не є поручителями чи майновими поручителями, а є близькими особами до позичальника, це не означає їхню безпосередню згоду на взаємодію, такі особи мають надати такий дозвіл самостійно.Також Постановою №170 уточнено норми щодо особистих зустрічей зі споживачем чи іншими особами. Такі зустрічі мають відбуватися добровільно після отримання окремої згоди на проведення кожної такої зустрічі. Зустрічатися за місцем роботи – заборонено. Проводити діяльність спрямовану на повернення простроченої заборгованості споживача фінансових послуг, з особою після отримання документів, що підтверджують належність такої особи до осіб віком до 18 років, заборонено. Під заборону також потрапили низка некоректних практик, які були виявлені Національним банком у процесі розгляду звернень громадян.
З коротким оглядом змін та текстом Постанови №170 пропонуємо ознайомитись за посиланням >>>>>