На офіційному сайті регулятора 27 вересня був оприлюднений Інформаційний лист, у якому Департамент регулювання та нагляду за кредитними установами та бюро кредитних історій Нацкомфінпослуг інформує про таке:
«Відповідно до розділу VII Положення про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 28.08.2003 № 41, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.09.2003 за № 797/8118 (далі — Положення № 41), підставами для видачі дубліката свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (далі — Свідоцтво) є:
- втрата Свідоцтва;
- пошкодження Свідоцтва.
У разі зміни найменування фінансової установи (якщо ця зміна не пов’язана з її реорганізацією) та/або зміни місцезнаходження, фінансова установа, згідно з вимогами розділу VI Положення № 41, протягом п’ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації в установленому порядку відповідних змін подає до Нацкомфінпослуг:
- заяву про переоформлення свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (додаток 7 до Положення № 41);
- нову реєстраційну картку із загальною інформацією про юридичну особу (додаток 3 до Положення № 41);
- Свідоцтво, що підлягає переоформленню;
- оригінали та/або нотаріально засвідчені копії відповідних документів, що засвідчують зміни.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо при оформленні пакету документів керуватись вимогами Положення № 41 та подавати заяви на вчинення відповідних реєстраційних дій».
Постійна адреса новини на сайті ВАКС http://vaks.org.ua/?id_news=916
|