01014, м. Київ, бул. Лесі Українки 29, оф. 42
тел.: (044) 285-60-17, 285-74-17, e-mail: office@vaks.org.ua

Всеукраїнська Асоціація

кредитних спілок

Запрошуємо до Львову на семінар «Особливості роботи касирів кредитних спілок»

Всеукраїнська асоціація кредитних спілок (ВАКС) на підставі договору між ВАКС та Львівським інститутом банківської справи УБС НБУ про співробітництво пропонує 27—28 квітня 2012 р. у м. Львові дводенний семінар «Особливості роботи касирів кредитних спілок».

Цільова аудиторія: касири кредитних спілок та їх відокремлених підрозділів.

Програма семінару

Тема 1. Касові операції.

  • Порядок здійснення емісійних і касових операцій з готівкою.
  • Порядок оброблення готівки в кредитних установах України.
  • Організація контролю якості грошових білетів і монет.
  • Необхідність контролю якості грошей в обігу.
  • Ознаки платіжності грошей.
  • Порядок визначення платіжності банкнот і монет Національного банку України.
  • Виявлення фальшивих та неплатіжних банкнот.

ТЕМА 2. Кредитування, юридична та правова відповідальність.

  • Основи кредитування.
  • Особливості кредитного продукту кредитної спілки та його відмінність від банківського кредитування.
  • Процедури кредитування.
  • Посадова інструкції, юридична відповідальність касира.
  • Інструктивні положення, що регламентують діяльність касира

ТЕМА 3. Основи менеджменту кредитної спілки.

  • Робота в команді та ефективність роботи кредитної спіли на основі особистого вкладу кожного працівника.
  • Організація робочого місця залежно від його спеціалізації; розташування, орієнтація, оснащення.
  • Обслуговування робочого місця: функції, форми, якість; інформаційне обслуговування.
  • Робочий період, режим праці та відпочинку: змінний, тижневий. річний, нормування часу на відпочинок, психологічне розвантаження.

ТЕМА 4. Технології продажу продуктів кредитної спілки.

  • Маркетингове середовище кредитної спілки.
  • Розробка комплексу маркетингу в кредитній спілці.
  • Типології клієнтів кредитних спілок.
  • Фактори, що сприяють задоволенню клієнтів та фактори, що викликають обурення.
  • Методики та технології ефективного спілкування.
  • Касир – людина, що здійснює утримання клієнтів.

Підведення підсумків семінару, видача Свідоцтв про проходження курсу.

*За підсумками семінару учасники отримують Свідоцтва про проходження курсу.

Розмір реєстраційного внеску за участь в семінарі складає:

  • для Членів ВАКС та учасників ПЗВ — 750 грн (пропозиція дійсна за умови відсутності заборгованості по сплаті членських внесків);
  • для інших кредитних спілок — 900 грн.

* Реєстраційний внесок включає: проживання (2 доби), харчування (2 обіди, 1 вечеря, 1 сніданок, 3 кави-брейк), інформаційно-консультаційне обслуговування учасників семінару, матеріали семінару (140 сторінок за усіма робочими темами семінару, у т. ч. матеріали НБУ — повнокольоровий друк).

Увага! Кількість учасників семінару не може бути більше 25 осіб.

У зв’язку з цим просимо визначитися щодо участі в семінарі та до 15 квітня надіслати заявку на адресу: office@vaks.org.ua.

ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ ›››


 

Постійна адреса новини на сайті ВАКС
http://vaks.org.ua/?id_news=559

 

 

                             

         
Авторизація


Думка експерта



Споживачам — членам КС

Що таке кредитна спілка?

На яких принципах ґрунтується діяльність кредитної спілки?

Які нормативно-правові акти регулюють діяльність кредитних спілок?

Детальніше
 

                    
    Всі права захищено
2005-2010 © vaks.org.ua
designed by: maxprojects.net